Reka Rekaan Anda Sendiri dengan Custom.my

Menang Beg Bagasi dari Kad Kredit AEON


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.





Dah lama tak menulis. Biasalah dah tunggu masa nak tulis, macam gitu jelah. Tulis pun sebab ada benda nak diceritakan.





Yeop baru je menggunakan Kad Kredit AEON lebih kurang 3 bulan macam tu. Kemudian, beli barang-barang keperluan sampai lebih Ringgit Malaysia Dua Ribu (RM 2000). Huhuhu





Tup-tup dapat SMS dari AEON Credit yang katanya "Tahniah, anda telah memenangi beg bagasi dari Peraduan Kad Kredit Mastercard.









Ntah sejak bila mereka buat peraduan tu. Tau guna je.





Sampainya hadiah di tangan, ia berkotak. Ada tulis jenama Condotti bersaiz 20 inci.









Petang sikit yeop buka kotak terus, nak cuba zip dia. Tak sangka ada beg anti-kecurian di dalam beg besar gedebak ni.









Disertakan sekali dengan surat tahniah dari AEON Credit.









Tak sangka dapat beg ini, sebab dari tahun lepas nak beli beg bagasi ini. Warna pun cantik, macam menarik je..





Sekarang ni fokus bayar hutang pulakkk.. huhuhu


Ulasan

  1. Wah, dapat 2 beg. Untung ler. 🤭
    Tak berani lagi nak guna kad kredit, takut terjebak. Tapi bila dapat hadiah gini, terus rasa nak apply CC. 😂

    BalasPadam
  2. hahaha pandai guna takde masalah apa-apa..

    pakai pun ikut keperluan je, tak beli benda mengarut.

    BalasPadam
  3. wow..tahniah yeop..rezeki xsalah alamat..:)

    BalasPadam
  4. untungnya.. dpt beg bagasi besar pulak tu..

    BalasPadam

Catat Ulasan