Mana Tempat USB Ni?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Yeop nak uji mata kat anda semua. Cari tempat yang ada USB di gambar bawah ini.

[gallery link="none" columns="1" size="full" ids="5060,5061,5062,5063,5064,5065,5066,5067,5068"]

Ulasan

  1. Salam Yeop, usb tu boleh guna ke atau sesaja je..serius tak pernah tau pun ?

    #PingEntruBlog #EFG

    BalasPadam
  2. motif dia letak usb kat situ? haha

    BalasPadam
  3. mungkin nak kata "asal boleh sambung".

    BalasPadam
  4. motifnya, mungkin dia boleh sambung ke mana2 saja.

    BalasPadam
  5. Ada tempat tu macam saja saja aje letak USB...

    BalasPadam
  6. cam pelik je ada usb kat situ. hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan