Petua Untuk Mengubati Kerinduan Anda Terhadap Si Dia

miss u

1. Hubungi orang yang dirindui - Tidak dinafikan mendengar suara orang anda rindui sudah cukup menggembirakan anda. Secara tidak langsung anda akan senyum atau menangis bergantung pada tahap kerinduan anda.

2. Lihat foto atau video - Kalau rindu, tataplah gambarnya. Perhatikan betul-betul apa yang membuatkan anda tertarik dengannya. Zaman sekarang macam-macam cara anda boleh lihat foto atau video orang yang anda rindui.


3. Kunjungi tempat yang pernah dilewati bersama - Pergilah ke tempat yang biasa anda kunjungi ketika bersama dahulu. Ia betul-betul membangkitkan kenangan. Gambarkan dia ada bersama anda.

4. Peluk Pakaiannya - Bau pakaian yang telah dipakai boleh mengubat kerinduan. Anda juga boleh bawa pakaiannya yang belum dicuci untuk dicium dan dibawa ke tempat tidur.

Petua dari ENSAIKLOPEDIA  PETUA MELAYU LAMA

Ulasan

  1. ceh!!! mmg buat... xubat sangat!! hehehehe

    BalasPadam
  2. hahaha dah agak. dah jumpa hari2 pun bleh kata tak terubat? takpe takpe :p

    BalasPadam
  3. Tengok gambarnya tu pun dah ok..hehe kalau rindu jugak kena la jumpa terus

    BalasPadam
  4. pernah sekali. lepas tu camtulah. nak jumpa pun jauh. sabo jelah.

    BalasPadam
  5. tengok gambar n video makinlah membara rindunya. hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan