Aplikasi Telco Yoodo Jimat Poket Anda

Malaysia Dilanda Tsunami Banglasia?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tak pernah terkejut, sejak PRU-13 lepas ramai geng-geng pakar politik tak bertauliah mencampur aduk segala-galanya, termasuklah bangla.

[caption id="" align="aligncenter" width="576"] Duit Malaysia jadi Banglasia?[/caption]

Kita layan jelah.... huhu

Ulasan

  1. Ahahaj.memang aku tergelak tgk duit tu

    BalasPadam
  2. tulah..

    nak salahkan mereka dah takbleh.
    kalo diorg tak tau malaysia nie tak kaya, dh lama mereka tak datang, dan taklah kaum kita je ada...

    BalasPadam
  3. haha

    aku pun nak gelak jugak...

    BalasPadam
  4. Haha betul ckp org, kalo sorang tu benci sgt, sampai bila pun dok benci je huhu

    BalasPadam

Catat Komen