Nak Backpacking? Ikuti Tips Yeop Kongsi ini

Fakta Tentang Kucing Yang Korang Tak Pernah Tahu (mungkin la..)

Aku terjumpa tentang maklumat ni di theoatmeal.com tadi. Sangat2 menarik untuk dikongsikan dengan pencinta kucing di luar sana ;)

Fakta 1: Rupanya bilangan jari kucing di kaki depan & belakang tak sama!

Fakta 2: Lidah kucing tak leh kesan rasa manis rupenye.. huhu

Fakta 3: Isaac Newton lah yang merekacipta pintu flap untuk kucing (rumah omputih biasa ada benda ni)

Fakta 4: Abraham Lincoln sgt gilerkan kucing


Fakta 5: Kucing ada kuasa ultrasonic!

Fakta 6: Kucing lari lebih laju dr korang.. Haha.. (Korang penah tak dpt tangkap kucing masa korang main kejar2 dgn dia? Tak kan.. hehe)

nota mulut: fuh, hebatlah kucing tu.. patotlah senang nk tangkap tikus :D

sumber: Zamani84

Ulasan